Craiova - Bistrita si o mica intrebare

Craiova - Bistrita si o mica intrebare
Nu scriu articolele la cald asa ca intai m-am racorit un pic dupa infrangerea de ieri. Cred ca scorul este rezultatul unui mix de cauze: mai multe ratari, cateva pase gresite si poate nu cele mai inspirate schimbari in tabara Craiovei.

S-au mai adaugat cateva parade ale portaritelor Bistritei si nu in ultimul rand cateva decizii ciudate ale arbitrilor. Cam asta a fost si diferenta de la final.
Scor final SCM Craiova - CSM Bistrita

N-a fost cea mai buna zi a Craiovei


Echipa noastra a inceput meciul mai slab, cu o aparare rarefiata prin care Bistrita a trecut mult prea usor. Daca mai socotim cateva atacuri ratate facil si 2-3 pase imprecise, cam acolo a fost scorul la pauza, Craiova 13 - Bistrita 15.
Scor la pauza SCM Craiova - CSM Bistrita
Dupa pauza handbalistele noastre si-au mai revenit, au egalat si chiar au condus in 2 randuri, dar nu au reusit sa pastreze ritmul pana la final chiar daca Florentina Stanciu a avut cateva parade excelente.
time-out Craiova
Mi s-a parut ca le-au ajutat "putin" si arbitrii, prin cateva decizii care pe mine m-au lasat perplex.

Si arbitrii au prins o zi proasta?


Nu neg faptul ca un arbitru poate sa greseasca dar cand face aceleasi greseli de mai multe ori, asta nu mai inteleg. Si pentru ca vreau sa inteleg mai bine, am sa exemplific.

Nu stiu cine sunt arbitrii si nici nu ma intereseaza, dar nu prea sunt sigur ca au aplicat noul regulament de handbal.

"Daca echipa aflata in posesia mingii nu arunca la poarta, dupa maximum 6 pase, se acorda aruncare libera impotriva acestei echipe. (13:1a, procedura si explicatii, vezi explicatia 4, sectiunea D).
joc pasiv - regula celor 6 pase
Poate am fost noi subiectivi in tribuna, poate arbitrii numara altfel, ideea este ca meciul fiind inregistrat se poate verifica daca cei 2 arbitrii au numarat corect cele 6 pase in mai multe situatii.

Am mai avut o surpriza neplacuta cand ne-au fluierat in Cupa cu HCM Roman 2 arbitri titrati, care erau nominalizati pentru Olimpiada de la Rio. La fel am zis si atunci, ca poate au prins o zi proasta si ma rog sa nu prinda astfel de zile si la Rio, ca ne facem de ras. Din cate am auzit eu, n-au mai prins Olimpiada.

Atunci n-am avut altceva de comentat, Romanul a jucat mult mai bine iar meciul n-a fost televizat. Acum insa, meciul Craiovei cu Bistrita a fost televizat si se poate verifica daca cei 2 arbitri au aplicat regulamentul referitor la cele 6 pase dupa ce se fluiera joc pasiv, pentru ca au fost multe astfel de situatii. 

Sper sa fie si cineva de la Federatie interesat de aceste aspecte. Scorul nu se mai schimba, dar macar sa nu se mai repete greselile.

Campionatul e lung, mergem mai departe


Mai sunt si zile in care nu merge nimic, se mai intampla sa-si bage coada si arbitrii dar taria de caracter se vede mai ales in astfel de momente. Vor veni si victoriile, pana atunci va las cu mai multe imagini de la meciul cu Bistrita.

Mergem inainte, mi-a placut reactia spectatorilor la finalul meciului, cand le-au incurajat pe fetele de la SCM Craiova.
mergem mai departe
Sursa Foto Ionut Buharu - Hand-Ball
Hai Craiova!

Etichete: ,